Produsele achizitionate la distanta (on-line) se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

SC Jo Grup SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. (consumator – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale)

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Nu se accepta renuntarea la cumparare sau returnarea produselor pentru situatiile:

– Produse care nu sunt folosite conform destinatiei lor si care nu respecta specificatiile tehnice de functionare mentionate in manualele de utilizare.

– Invocarea de motive ce fac referire la caracteristicile produselor prezente in pagina produsului si de care consumatorul a luat la cunostinta.

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

In urma retragerii din contract, vom rambursa pretul produsului in termen de 14 zile calendaristice de la data la care am primit decizia de retragere din contract. Rambursarea pretului va fi efectuata prin transfer bancar in contul furnizat de catre client in scris.
Ne rezervam dreptul de a amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii.
Costurile directe legate de returnarea produselor vor fi suportate de catre consummator si pot fi influentate de dimensiunea si greutatea produselor returnate.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate SC Jo Grup SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract.

Coletele returnate nu se vor accepta fara instiintare in prealabil. Solicitarea returului se face pe adresa de mail office.jogrup@gmail.com, impreuna cu formularul de retur completat. Coletul returnat este insotit obligatoriu de o copie a formularul de retur lipit la vedere pe colet.

Formularul de retur se poate descarca de aici:

Descarca formular de retur

Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in formular la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Va rugam sa trimiteti produsul retur, cu ce curier doriti dumneavoastra, la adresa:

– Str. Bozieni Nr. 7, Bl. 830, Sc. B, Ap. 69, Sector 6, Bucuresti – Jo Grup SRL / Depozit.

Costul returului va trebui sa-l suportati dumneavoastra, iar pe colet va rugam sa lipiti formularul de retur completat (cel pe care ni l-ati trimis pe mail).

Trebuie sa aveti in vedere ca produsul sa ajunga la noi intact si este raspunderea dumneavoastra sa fie ambalat suficient de bine pentru transport pe curier.

Dupa ce primim produsul si-l verificam ca este conform / poate fi revandut ca nou, intocmim actele de retur si va restituim contravaloarea in contul IBAN indicat de dumneavoastra pe formularul de retur.

Produse excluse, fara drept de returnare

a) produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar

b) produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid

c) produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta.

d) produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente

e) nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

f) produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate

g) produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar

h) produse incadrate in categorie profesionale, semi-industriale, industriale

Aceste exceptii se aplica conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014.

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

    • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil.
    • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
    • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
    • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica prin e-mail la adresa office.jogrup@gmail.com sau prin prezentarea la sediul Jo Grup SRL cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul SC Jo Grup SRL se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 – 17:00. Va recomandam expedierea prin curier.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.